Tuesday, December 2, 2008

Dam Ular Bukan Dam Haji


Ni la makcik aku yang g haji ari tuh..seumur hidup aku..dia bnyk nor tolong aku..besarkan saiz pinggang aku..tebalkan wallet aku..belanja aku caller rintone..time aku sesak2 dia la talian hayat aku..a successful businesswoman..perfectionist..banyak kali menggondol anugerah usahawan berjaya..really proud of her

Suasana di balai berlepas Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas..aku macam nak layan MP3 lagu Air Mata Kasih-Saleem dalam Sony Ericson ramping aku..kalo bukak kaunter jual tisu mau Jutawan Segera aku nih..family belah mak aku ni memang sangat rapat..sbb tu murah air mata..

Ni rakan kongsi makcik aku..diaorang g sekali..kawan sehidup semati..business partner dh 20 tahun lebih..dari aku minum susu dalam botol..sampai la aku minum Nescafe dalam tin..hahaha


Pasukan pengiring..4 keta g hantar makcik aku g airport..flight kul 5..kul 3 gerak..tapi sangkut atas jambatan dekat sejam lebih..dari 4-5 lorong jadi 1 lorong..scary movie tul..tapi..dh toll gate gurl comel..temperature driver mula terkawal..haha

No comments: