Monday, December 8, 2008

adikku bertunang..aku bertenang

ramai gak bluetooth aku..double check..betul ke aku dh tunang..tak kuar lak Melodi or 360..so banyak la Gadis Melayu yang berpeluh di dahi..hahaha..xceli tu gambar tunang adik aku..last 2 weeks..so just nk share ngan korang la saat2 cemas itu..hahaha
comel macam abangnya

poster ubat batuk cap ibu, anak laki dan anak pompuan

driver teksi sapu

ketibaan rombongan lelaki

tema pihak lelaki.."I follow..."


cincin tanda risikan..gelang tanda pertunangan..sendawa tanda kenyang

Lelaki dan pinggan kertas tak dapek di pisahkan

hantaran pihak pompuan..mula2 sket je..ramai jiran ngan sedara tambah..meriah lak

open for tender..1 longgok seringgit

Ni maksu aku yang dok ipoh..de ke patut orang datang cakap dia awek aku..pe lagi..melompat girang la dia perasan dia nampak muda..errrkkk..layan..

maknjang aku yang dok sg petani..banyak sokong karier aku sebagai blogger..oh ibu saudaraku

maklong aku dan anak daranya tetap meletop..kebabommmmm

bekas cincin yang aku pinjam park cincin aku jap..pas tu nyanyi lagu Shima..
"sesekali..ku rasa teringin.."

No comments: