Wednesday, August 12, 2009

Mask Man

Korang kecik2 dulu mesti suka layan Mask Man..ala yang satu batch ngan Power Rangers tuh..tapi aku bukan nk cite pasal Mask Man yang tuh (macam Prof Agus dh aku ni..cakap berbelit2)
Ni pasal kecoh H1N1 baru2 nih..de makhluk ni datang opis aku meeting ngan sorg akak tuh..meeting berdua je..kronologinya dia datang dari opis dia bangunan sebelah tak plak pakai mask..start meeting je dia pun dengan muka gerek seh kuarkan mask pakai sepanjang meeting..
aku konfius..meeting pe jadahnya pakai mask..leh cakap ke mulut tutup..dh macam bilik kuarantin dh discussion room tuh aku tengok..hahaha..tapi still bersangka baik..ye la maybe dia terlupa nk pakai..
tapi..habis je meeting aku tengok dia buka balik mask dia masuk dalam beg laptop..lantas berjalan pulang ke opis dia bersiul2 girang lagu Mila tak pakai mask..konfius aku tadi wat U turn..aku tarik balik sangka baik tadi..
  • dia saje2 nk menunjuk2 ke yg dia dh de mask
  • maybe dia baru beli tadi..so 'test drive' kot kt opis gua
  • ke dia dpt maklumat..akak yg nk meeting ngan dia dh infected
  • ke dia de masalah bibir..

aku tak paham!!!

2 comments:

paiseh said...

masalah gigi tu.. pakai braces

Pak^Abu said...

gigi palsu dia cicir kt tangga kot..hahaha