Monday, August 3, 2009

Mari Menyusun Jari Kaki..ampun

Sory uh..lama weh aku tak update blog..sejak2 darah de perisa nih..haha
so aku listkan asbabul nuzul nape aku tak update blog dh dkt 2 bulan dh..adoila.."the biggest looser" tul..:
  • Helmi SAP dh hadiahkan Modem Celcom Broadband kt adik dia..so aku si parasit ramping ni hanya mampu melukut d tepi gantang la tengok modem tuh di bawa pergi..nak halang, bulan2 aku haram seduit aku tak bayar..sebelum2 ni..harap dia pengsan depan laptop baru la aku culik modem tuh..tu pun pas lap pape yg patut..hehe..aku pasrah
  • Nk subscribe sendiri? gilo po..makan tengah hari pun bergaduh ngan tauke kedai kalo dia terlebih charge 20 sen dari biasa..lagi nk tambah beban bil bulan2..'bil' gua pun dh lama tertunggak..hehe
  • Nk update kt opis? tak feel eh..mau kena sergah ngan bos aku yang sekangkang Shajirie je dok belakang aku nih..dia bukan reti bagi salam..jauh sekali takbiratul ihram..
  • Cyber Cafe? tak sempat beb..sampai2 je CC harus Facebook ngan Youtube uh aku bukak dulu..ye la kt opis tak leh buka..macam mamak dapat ajinomoto..tak sempat nk buka yg len dh..nk komen gambar2 aku yang kena tag dek kwn2 lagi..layan musik video kwn2 yang kemaruk nk msk realiti TV lagik..mcm2 beb

banyak plak alasan ko nih abutang..tuh sume alasan je..nk tak nak je update nih..ni pun aku update pas baru balik dari ATM ni..ala mesin tarik duit tuh..de kejadian ngeri kt ATM tadi..fuuuhh..nanti ah aku cite deh..

No comments: