Monday, August 10, 2009

"ada aku kisah??"

Kay claim post blog aku sama ngan Encik Hibby..aku pun kalut la buka..memang sama..ye la..dh cite yg sama..tapi entry dia wat aku nk baca sampai habis..sambil pegang sepanduk manila kad..IDUP HIBBY!!! hahaha
"kalu anda bukan pencinta filem melayu, sila tutup sajer entry ini tanpa memberi komen2 yg menyakitkan hati... jika anda tidak menonton filem melayu di wayang, baik anda check IC anda, malysiakah anda??? ada aku kisah korang tgk ker x??? adaa org ckp ngan aku, owhhhh, aku x tgk wayag citer2 melayu, aku beli dvd jert.... owh ok... lemparkan sajer pegangan ko tuh dalam loji taik..sebab sgt x boleh diterima dek akal aku.. berdosa kah tgk citer melayu kat cinema? kampungkah anda kalu tgk citer melayu di cinema? atau jatuhkah maruah atau status anda??? pergi mampus dgn semua ituh... katakan saja aku nieh ganaszz, sebab aku x peduli..ini luahan hatiku.. aku hanya lemparkan di sini.. tidak di mulut.. sebab aku x kan layan org2 sebegitu... ada bezakah tgk di cinema atau di dvd?? same jert...anda tetap melihat dan menonton.. diulangi SAMA SAHAJA......."
mau kuar asap bontot sape yg terasa luahan bekas Setiausaha Agung Persatuan Anak2 Teater DUN Ampang nih..hahaha..so aku copy paste uh paragraph nih kasik 'kick' sket entry aku untuk filem Setem tuh..hibby should b ok kot aku cilok..jgn bgtau dia ehh..hahaha
Cayalah!!!

5 comments:

kay karim said...

abuzar...name aku pun naik ye???hehehe...

Hibby said...

en abuzar, royalti saya maner? ingt boleh cut n paste free2 ka?? paling cikai pun belanja bekfest hari jumaat rrr... hehehehhehe

Pak^Abu said...

Kay:bukan ko agent blog kwn2 ke..hahaha

Hibby:alamak..ingt ko tak perasan aku cilok..jumaat aku MC..hahahaha

kay karim said...

abu...aku agent ke???tp agent yg tak bergaji...abu, ko pun kn blnje aku gak!

Pak^Abu said...

ni Bisnes pak Man Tello nih..makan atas angin..hahaha