Wednesday, August 19, 2009

Bila Jin Berseluar Sendat

aku balik kampung weekend ari tuh..saje bosan tido bawah ketiak kawan2..nk gak sekali sekala tido bawah ketiak mak..HITACHI!!!
kebetualan 'adik ipar' aku baru buka kedai..business part time dia..rajin sungguh..de la dalam sebulan dh..so aku g la jengok..kasi idea sket2..semangat..

darah tukang jahit mengalir dalam pembuluh darahku

Sentuhan kreatif tuan kedai..tema:1 Malaysia..hahaha

Koleksi seluar bundle..mahal nor..aku kalo beli 5 kali bayar kot..

Sample
xceli dia buka kedai repair jeans..sebelum ni dia keja ngan member..pas tengok potensi ngan de modal sket..dia pun buka sendiri..timing cun..nk dekat raya..kedai ngan umah dia pun tak jauh..tak sampai 10 min..
yang ni aku paling impressed..tampung lubang guna kain batik lepas..korang tengok betul2..kalo Rashid Sibir tengok harus dia beli wat props 'Keliwon The Return'

sekali dia bagitau net income dia 1st month..baru la aku tau nape dia beria buka bisnes nih..nyesal tak ambik Degree in jahit menjahit dulu kat Uni..dan aku tak sangka ramai yang suka alter jeans..maybe jeans aku murah2 kot..rosak je wat kain lap kaki..hahaha

ni bukan menu kedai tomyam..sebab tuh takde nasik goreng ikan masin

marilah sama2 kita doakan dia murah rejeki..bisness masyuk..barula boleh kasik aku duit raya..baju raya sehelai tiga ke..

2 comments:

mijie said...

dewan perniagaan mamak mesti bangga ngan '(adik ipar)' hg ni

Pak^Abu said...

diaorang kasik grant lagi..hahaha