Sunday, April 26, 2009

Seni @ April V1.0


Aku rasa sangat berseni di bulan April..darah merah yang mengalir di pam jantung sihatku membawa gen2 anak seni ke organ2 penting badan..fuuuhhhh
Malaysian Band-Unplugged @ Istana Budaya


dh 2 hari aku layan CD the times dalam keta..melenggok ke kiri..lenggok ke kanan sambil jari telunjuk mengetuk2 steering keta tak kenal erti lebam..mujur tak berlekuk steering gua..haha..hati berbunga2 menjeling tiket Panggung Sari Istana Budaya..layan the times, cili ngan OAG unplugged..yg dicanang2 confirm takde wayar..berselirat je aku tengok wayar..hahaha

pentas tak la besar sgt..seat pun dalam seratus lebih kot..memang masyuk kalo nk layan unplugged..show start 8.30 malam ngan Cili..band project Edrie Hasim nie punya vokal yang superb laziz..sesekali dengar macam band cokelat indonesia tuh..as guest artis, 3 lagu je diaorang perform maybe nk promote album baru "sampai masa"..

then the times pun masuk..tak silap aku de la dalam 5 lagu..sume dari album Modern Minimalis Glamour..slllrrrppp..lebih laziz dari biasa..paling best of coz lagu tunjuk perasaan..vokal naza perform live tak dapat di pertikai lagi..de mamat sebelah aku ni bisik kwn dia

En Bisik : aku rasa mcm nk pertikai la vokal naza tuh
Kawan En Bisik : ko jangan weh..bro sebelah aku ni tough semacam je..kang dia unplugged kan ko kang..makan tak habis..sarap roti telur banjir tak nak bawang sok pagi ikut tiub kang

Then penutup by OAG..dengan songkok lusuh and jaket bulu2 dia..Radhi mula la nk merepek meraban atas tuh..u cant expect much dari vokal dia..sebab petang tuh dia dh perform kul 3..show kali ni experiment Radhi xceli sebelum terjun solo..Tour Radio Rosak untuk Tabung Gaza pas nie kira last performance of OAG as band la..tak tau la leh ke tak dia layan sekor2..

*Showcase ini dibawakan oleh AH! Arts Entertainment sebagai penganjur utama, Ready Steady Go Events Enterprise sebagai promoter rasmi dan Orang Rechords bagi pihak OAG selaku band utama. Xfm sebagai radio rasmi dan Don’t Panic sebagai media rasmi. Untuk info lanjut: myspace.com/ahartsentertainment.

No comments: