Friday, April 17, 2009

Cintaku tertinggal di Bukit Kiara

Khamis ari tuh..aku join investor conference kat Securities Commission (SC)..1st time aku g SC..so aku ambik kesempatan la jumpa Lokko si bapak budok yg keja kat situ..kat lif leh plak terserempak ngan junior aku..dulu time sek hampir2 nk belasah dia..sebab hutang tak bayar duit Maggie Kari..sekarang dh tinggi dh..betul la orang cakap dalam Maggie banyak protein..hahaha

lunch hour Lokko ajak aku g layan ikan bakar kat Jalan TanLin..area2 Bukit Aman tuh..Layan ikan pari ngan air asam beb..perrgghh..memang la masyuk tapi leh tahan mahal gak la..ni la pot bdk2 SC kalo time gaji masuk..makan hari2 kalo kopak beb..2 hari sekali pecah duit tabung anak..hahaha..kalo kat opis aku lak gaji masuk je beratur kat Secret Resepi or San Fransisco..aku sekor2 je beratur kt ATM..transfer duit bayar hutang..hahaha..
sambil2 makan tuh mcm2 la cite ttg kehidupan jadi bahan bualan..kehidupan di sebalik title seorg bapak budok..karier..ngumpat Shajirie jap..balik tuh dia pun bawa la tour SC..tengok gym..squash..orang main badminton lunch hour..bilik menyusu pun de..


habis je tour dengan saikonya Lokko pun kuar statement : "pe lagi..forward la resume kt aku"

so weekend ni confirm la aku bz:
  • cost benefit analysis
  • update resume
  • ambik gambar pasport
  • update file sijil2 (sijil kawin yang Shajirie takde lagi tuh kena letak asing)

ntah2 bantai tido je..hahaha


No comments: