Saturday, September 20, 2008

Penculik tembikar rambut berkilat


16 sept..masa Pak Lah tengah menggelabah ura2 Anwar nk take over government..aku dan rakan jenayah menceroboh muzium kesenian islam..dekat ngan masjid negara tuh..hahaha..xceli CIMB Principle Asset Management Sdn Bhd ajak aku buka puasa kt restoran muzium tuh..tanpa pikir panjang..aku extend invitation tu kt rakan jenayah..wat teman..looser la sgt kalo aku g sorang2..pe kata masyarakat setempat nanti..

Pokcik..pinje seruling deh

Program start ngan private tour by the muzium staff @ special gallery..tema exhibition masa tuh lebih kepada tembikar ngan fabric..orang lain tengah khusyuk dengar mamat tuh briefing..kitaoarang dh macam buka kedai gambar dh dalam gallery tuh..tuh yang susah bila dilahirkan fotogenik nih..kamera handphone pun jadik..

Roy2..hati kau keras Roy..

Kul 7 pas habis tour tuh ..kami dijemput ke restoran kt tingkat 1..tema buffet tuh lebih kepada makanan timur tengah..tak balance alignment mascara rakan jenayah tatkala terhidang sekor ikan Salmon segar tergodek2 atas meja..panjangnya de la dari parut BCG aku sampai jari kelingking..hehehe

Antara makanan yang impressed aku selain ikan Salmon ialah sup ekor, macaroni with cheese, kambing golek, Nasi Arab dan macam2 lagi yang sgt pelik namanya..

Pege pingge pokcik kuak2 deh..laju nih motobot nih

aku dengar price per head utk buffet kt restoran muzium tuh RM69..for me..its value for money la..1st makanan dia lain dari yang lain dan banyak choice..2nd sgt exclusive sbb restoran tuh dalam muzium..tak tercapai Medula Oblangata mu..

No comments: