Wednesday, August 6, 2008

Singer Menawan Keluarga Bahagia


Last month..pakcik aku kt ipoh tel..dia sebagai agent Singer wat collaboration ngan Singer untuk family day..Singer wat pameran produk kt kedai pakcik aku..at the same time pakcik aku organize la permainan2 rakyat jelata..teka berat kek..teka bilangan kacang dalam balang..dan yang paling best karaoke bwh 15 tahun..nyam2!!

Aku selaku tiang seri pakcik aku dijemput utk memeriahkan majlis..dulu penah dia invite aku tolong dia goreng charkoayteow kt kem TUDM..sempena hari tamat latihan rekrut2 ni..best gak..tapi awek2 TUDM ni kilat2 la..huhuhu..

Bila sampai baru la pakcik aku announce..aku jadi juri professional utk karaoke bwh 15 tahun tu..berpeluh la bwh lengan kiri aku..selalu dok kutuk juri dalam tv..skrg aku lak kena..hahaha..

Mujur dia de import sorang brader ni..member dia..dulu dia sekali ngan tony Fernandez la ..cari bakat2 baru..lepas tu jadi manager sorang artis pompuan 90 an..aku dah tak ingat dh nama dia..ntah betul ke idak aku tak sure..korang miscall tanya la dia sendiri..hahaha

Ptg tu sume peserta pun sampai..de la dlm 7 orang..tak nk kalah..dressing maut..makeup mak aih..de sorang peserta tu nyanyi lagu dangdut..inul goyang beb..bermanik dahi juri tgk dia gelek..fuuhhhh..

Tapi minah tu kalah gak kat sorang minah lagi sorang ni..nyanyi lagu Jac Bersamamu tu..tangkap leleh makcik2 tu..teringat beras Faiza..hehe..nape awek dangdut tu leh kalah?juri sepakat dia tak cukup gelek..kalo kena barang 2-3 round lagi..harus dh..hahaha

Pe kesimpulannya?lelaki sekarang dah kalis godaan..selamatkanlah kami golongan lelaki..hahahaha

No comments: