Monday, March 30, 2009

Lantis berjasa pergi bersukan

Sebelum bertolak..salam terakhir pada rim sukan itu

Pagi ahad yang tak berapa pagi..Shajirie, Abe Jie, Helmi teman gua g Klang..syurga rim sukan..sementara duit de nie hasil hempasan ke lantai tabung ayam pagi tadi..aku ambik kesempatan nk tukar rim sukan ngan tayar untuk Lantis berjasa..

Autobot!!!

sepanjang jalan ke Klang tak habis2 aku demo kt diaorang stereng keta yang gegar tatkala speed cecah 120km/j.."sebab rim bengkok la dia gegar Jie..speed tak best r macam nie"..bersungguh2 aku terang kat Abe Jie..dalam masa yang sama nk sedapkan ati yang kacau nie..berderau duit nk kuar ni beb..huhu

bermain ski di kedai tayar..so you think you can ski

pilih punya pilih..last2 mark 1 rim nie..sume kata ok..aku pun suh la dia tukar..dok lama dia cakap rim tinggal 3 je..1 tak cukup..pe la apek tuh mengarut..de ke org beli rim 1-1..confius gua beb..kena la plak cari yang len..lenguh tulang belakang gua mendongak..2nd choice la nie..not bad..macho weehhh..leleh air idung tengok..haha

minum petang di Jalan Istana

balik tuh..singgah la Jalan Istana..banyak memori aku kat sini beb..layan Tau Fu Fah+putu piring+Chakoi..dh lebih dari 10 tahun makcik ni niaga..maintain masyuk beb..dh pakai keta dh sekarang..10 tahun lagi aku datang mau pakai 4 wheel drive pas nie..hahaha

on the way balik gua lalu KESAS..pecut la lebih dari 120km/j..nk test tayar baru..Shajirie mengangguk tanda setuju..tiada lagi gegaran itu..hahaha..sampai umah petang tuh..pengsan tak sedar mende..sedar2 je duit dh takde..hahaha

wallet ku nipis semula..macam la penah tebal

No comments: