Sunday, February 1, 2009

Aktivis Teater Vs Aktivis Politik



"Bu..ko kena g Bu..best gile weh.." pagi2 Farah si opismate aku dh terjah..dengan riak penuh excitednya dia promote Teater Kompilasi Volumn 1..teruja aku mendengarnya..lama dh tak layan teater..last sekali Teater Bilik Sulit kat BAR Council..tu pun Kak Pah yang jadi MC malam tuh cakap Teater Bilik Sulit nih.."Teater bukan Teater"..hahaha..aku lantas membooking rakan jenayah g terjah..

Malam Hari Wilayah..Abutang dan rakan Jenayah serbu Stor Teater Dewan Bahasa Dan Pustaka layan teater..4 citer dalam satu malam..
  • Teruk
  • Pokok Kelapa Sayang
  • Tambat Kaki
  • Stabil
Dengan RM 20 as donation..persembahan malam last tuh sungguh tak mengecewakan..lagu2 sume best2..kalo de kuar CD Soundtrack dh lama aku pow member2 suh beli..leh aku burn..hahaha..teknik lighting pun superb..pelakon2 sume best2..banyak gak muka2 familiar yang datang malam tuh
  • Marlia Musa
  • Hishamuddin Rais
  • Kawan Jaha yang gemuk dalam filem Budak Kelantan tuh
  • team Teater Bilik Sulit
yang bestnya layan teater2 indie nih..korang leh tengok idea2 dan bakat2 muda yang fresh dan lain dari yang lain..idea2 diaorang bebas..dalam 4 citer tuh..citer Pokok Kelapa Sayang paling best..guna loghat Utara plak..rasa macam dok kat kampung..hehehe

http://rumahanakteater.blogspot.com/
www.kakiseni.com


Balik tuh layan mee udang plak kt Tupai2 depan tuh..superb laziz..

No comments: