Saturday, January 10, 2009

malam jumaat mereka tenat

housemate ngan member2 aku baru2 ni dilanda penyakit kronik..sejenis wabak berjangkit yang simpton2 nya agak menakutkan aku..puas dh aku bawa berubat..in case korang de maklumat sape2 yang leh ubatkan diaorang..let me know k..simpton2 nya:
  • air liur meleleh di ruang tamu
  • gaya baring ala2 patung Buddha
  • bantal kusyen dalam dakapan
  • telapak tangan berpeluh menggenggam controller Astro
  • bibir mengetap kegeraman
  • renungan dan tumpuan tiada tandingan
  • berguling2 tanpa tujuan
  • otot peha dan betis kekebasan
yang peliknya semua simpton2 ni jadi malam jumaat je..start lebih kurang 9.30 malam macam tuh..tapi lately ni lagi teruk..

asal sms je tak reti dh nk hantar ke no lain..mesti ke 33399

aku selinap masuk bilik..aku jumpa bahan bukti ni..


dan aku rasa..aku pun dh berjangkit..

3 comments:

kay karim said...

ce kalu aku yg masuk gadis melayu tuh...ader kah ko n kwn2 ko akan mempunyai penyakit kronik abu oiii???

Pak^Abu said...

aku dan kwn2 aku akan sentiasa sihat wal afiat..hahahahaha

kay karim said...

hehehe...yer lah...siape lah aku ini kan???
btw, siape yg memang ye???