Sunday, May 10, 2009

Ubat Ketiak Minyak Dagu

Lokasi : Giant Kinrara
Masa : tengah bosan dok kat umah
tengah round2 ngan org di rumah beli barang..tetiba de Ah Moi tegur kitaorang..

Ah Moi : Abang..kita ada promotion
Abutang : Bro..ubat ketiak la beb
Bro : jom singgah jap..comei weh ah moi tuh
Ah Moi : Abang..u two look nice huh..come, try this new deodorant..we got two types..cool and anti bacteria
Abutang : apa bezanya wahai Ah Moi?
Ah Moi : yang anti bacteria ni 1st product deodorant yg anti bacteria..yang cool tuh plak smell nice huh..fresh!!
Abutang : Ok la..gua angkat yang anti bacteria la..katakan tidak kepada kuman!!!
Bro : i ambik yang cool la..sesuai ngan personaliti..hehe
Ah Moi : u tak nak ambik yang anti bacteria gak ke..kalo u pakai..confirm ramai ahmoi tegur lorrr
Bro : takpe la..hehe
Lokasi : Pasar Tani Mega, Stadium Melawati Shah Alam
Masa : pagi2 pas kena kejut
1st time sampai pasar tani mega nih..dengar kata yang special kat sini Kebab Kambing..macam menarik je dengar..terkejut aku bila sampai..besar gile beb pasar nih..macam2 de..
  • pasar basah - ikan, ayam, daging, sayur
  • pasar kering - bawang, ikan bilis, buah2
  • gerai makanan - charkoayteow, laksa, nasik lemak, air
  • pakaian - bundle, jersi
  • showroom keta - proton, toyota

2 kali round tak jumpa2 pun kebab kambing tuh..usus dh bluetooth otak..cakap dia lapor..so nampak gerai sup nih..beratur orang weh..kitaorang pun layan la sup ngan nasik putih..aku ngan konfident nya order sup gearbox..teringin plak tengok orang sebelah tuh slurrpp2 ngan straw..bergelen2 air liur merembes, tengok dia berselera semacam je..tak jeling dh side mirror kiri kanan


ni 1st time aku layan sup gear box..masyuk beb!!! sampai de makcik depan aku ngan cucu dia pandang aku atas bawah..cucu dia pun dia tarik dari cuba mendekati ku..hinakah sorang penghirup sum2??huhuhu

pas makan..sambung jalan..luas beb pasar tani tuh..seluas2 tempat parking la..tetiba de sorang awek yang tak kurus tegur member aku..

Cik Tegur : Eh..pe kabor
Bro : sihat..macam nie la..(muka agak terkejut)
Cik Tegur : ko keja mana sekarang?? TM lagi ??
Bro : mana lagi..situ la..
Cik Tegur : gemuk weh ko sekarang
Bro : hoi!! mana de la..hahaha
Cik Tegur : Eh..ni abuzar kan
Bro : ha..kenal eh ko
pas tuh kitaorang blah la..sambung perjalanan yang masih jauh
Abutang : Bro..ko kenal ke awek tadi tuh
Bro : ntah..haram aku tak ingat..haha
Abutang : haha..aku rasa dia pun tak ingat nama ko..dia sebut nama aku je..tak sebut pun nama ko..tuh taktik lama tuh..gua selalu je pakai taktik tuh..hehe
Bro : tuh ah..aku rasa cam tuh gak..tapi dia ingat nama ko..
Abutang : mesti ah..sape tak kenal abutang?..lagipun aku kan pakai deodorant anti bacteria..ah moi tuh cakap kalo pakai ramai ah moi tegur loorrr..
Bro : nyesal gua ambik yang cool..

No comments: