Sunday, November 16, 2008

Saya putar, Halim!!!

Last Friday..abutang join a dinner kat Restoran Berputar,Menara KL..accompany my bos..1 st time la aku jejak kaki kt Menara KL..thanx to my bos!!hehehe..


View malam tu dari restoran berputar sgt la menarik..paling obvious tentu la gambar unta yg di pancarkan ke Menara AmBank..teringat plak dokumentari yg aku tgk ari tu..pagi2 there will be officer yg aku dok atas menara tu..ikat tali keliling perut melintasi pusatnya..bertenggek kt tebing..monitor trafik kl pakai teropong dan report kt polis trafik kt bwh guna walkie talkie..sbb dari atas tu memang jelas sgt..no plat je tak yang tak nampak..haahaha

Restoran ni boleh tampung 250 org at 1 time..makanan dia tak payah di pertikaikan lagi..kontrak di berikan Restoran Seri Melayu utk menguruskan restoran tu..tak mengecewakan la..malam tu plak de 2-3 group wat birthday party kt situ..

bagi yang 1st time pegi..aku cadangkan bawa manik..bila bangun dari seat..nk g ambik makanan..tabur manik sepanjang jalan..bukan pe..takut korang tersesat..sebab dia berputar kan..sure confius tempat duduk..haha..

http://www.serimelayu.com/restaurants/angkasa_kl/index.html
www.menarakl.net/restaurants.htm

No comments: