Sunday, November 16, 2008

Deco Bersama Abutang

Sabtu ari tuh..pas lunch aku ngan Helmi SAP meredah Lebuhraya Mahameru..g KLCC..coz de Homedec 08..pameran hiasan dalaman umah..sejak pindah mansion baru nih..rasa teringin lak nk decorate umah..tgk astro pun deco bersama eric..channel ZEE dh tak layan dh..hahaha..

Dari sudut venue..aku rasa terbaik dh..ruang pameran yang luas..so selesa la utk org ramai..cuba bayang kalo tempat sempit..harus dh bergesel2 ngan mangkuk tandas..hahaha..barang murah yang aku perasan cadar jenama John Perry la..sbb aku penah survey kt 1 Utama dulu..

macam2 la produk yang de..barang letrik..perabot..tapi yang menarik mesti la akuarium yang melekat kt dinding..tapi mahal gak la..kalo panjang sedepa tuh..lebih kurang RM 5,000 siap pasang..tak leh nak ambik gambar sbb gelap sangat area tu..dia nk tonjolkan lighting akuarium tu..kalo aku kaya sok ingat nk install barang 2 depa..bela ikan sepat ronggeng pun jadila..hahaha

Sempat gak aku rembat barang letrik 1..aku rasa value for money dh barang tuh..tambah la lagi aset mansion aku tuh..dan bertambah la lagi bil letrik..hahaha

No comments: