Monday, October 27, 2008

Haji Abutang yang terbilang

Doakan abutang..bla..bla bla..

Cuti Deepavali ari tuh abutang pulang ke kampung halaman..de 2 sebab aku balik..maklang aku wat kenduri untuk sedara2 dekat sebelum berangkat ke tanah suci mengerjakan haji..takde aku masa kenduri tuh ibarat tiada serbuk kas2 la dalam kari mamak..hahaha..

2nd reason?esok2 la aku citer..hahaha

Pertandingan mewarna peringkat anak2 saudara jemaah haji

Tahun ni makcik ngan maklang aku dapat peluang g haji..tapi bukan tarikh yg sama..kebetulan aku dh balik ni..kami pun adakan EFM (Extraordinary Family Meeting)..bincang tentang logistik..adakah aku terlibat dalam penghantaran pergi dan pulang jemaah2 haji ni?adakah Lantis ku yang berjasa akan sampai ke Kompleks Tabung Haji Kelana Jaya tahun ni?semua ni masih di peringkat perbincangan..pe kata akhirnya dunno yet..tunggu je la..

so..untuk makcik ngan maklang aku..serta sume jemaah haji tahun ni..abutang doakan selamat pergi dan balik..semoga mendapat haji yang mabrur..amin..

No comments: